September!

Dags för första Septemberuppdateringen! =) REDAN September?!
Dom utlovade bilderna får vänta en stund till, jag tar det i kväll när lillan sover.

Idag är jag hemma och vabar IGEN! Helt otroligt, Bella blev dunderförkyld i natt... Får hoppas att det här är sista gången hon är sjuk på länge. Dels är det synd om henne, det är tråkigt att bara gå hemma OCH hon blir snuvad på att leka med dagiskompisarna. För våran del innebär det ju mindre pengar i plånboken också...

Igår gick jag in och jobbade extra mellan 09-17. Känndes bra att tjäna en extraslant med 100% OB.. =)

I Lördags åkte vi hem till mina föräldrar.. Bella lekte av sig på tomten (dom har anordnat ett paradis för henne där, STOR rutschkana, gungställning och en sandlåda). Efter att vi lekt så gjorde vi i ordning TACOS. Det var såå gott! :P Grabbarna drack några öl och hade det fint (Nicke är helt överlycklig nu när han slipper köra jämt när vi ska nånstans). =)

Återkommer senare...

Kommentarer
Postat av: mona

hehe, håller med dig, känns helt sjukt att september redan är här.. jisses...



låter som att ni haft en bra helg i alla fall, trist med förkylningar! ha en fortsatt bra dag=)

2008-09-01 @ 12:38:02
URL: http://mownlaiz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men lilla Bella Gumman!! Min barn har peppar peppar klarat sej länge nu. Elina e liiite förkyld, men vatt sen dagis börjat så d e inget allvarligt.

Har saknat dej nu när du inte bloggat på ett tag =\

Ha d bra!! KRAM

2008-09-01 @ 21:25:40
Postat av: Satu

Oh no!



är hon sjuk?



Hoppas hon redan är mkt bättre!



hihi,men är det inte kul att få köra lite då? hehe



Kram! :)

2008-09-02 @ 22:42:15
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0