Tillbaka...

Det här känns helt sjukt!! Hur hamnade jag här liksom???

Sista inlägget från mig skrevs den 13 April 2009, det är över två år sen.
För två år sen såg mitt liv ganska så annorlunda ut jämfört med idag!

Min son (Alvin) var då relativt nyfödd och nu är han 2,5 (en mycket tuff kille vill jag tillägga). Nu har han också fått äran att bli storebror till världens bästa lillesyster (Evelyn)  som snart blir 8 månader. Min äldsta dotter (Isabella) har hunnit att bli 5 år... Sen var det inga fler och det tackar vi gudarna för eftersom det är fullt upp mest hela tiden. ;o)

Idag har vi varit på Gröna Lund och haft det superkul med några vänner till familjen. Lilltjejen fick stanna hemma med mormor så att vi andra kunde leka av oss ordentligt!

Återigen sitter jag och funderar över hur jag hamnade här efter så lång tid?! Känns roligt, nästan lite för roligt. Får vi se hur många timmar jag slår ihjäl här framöver... Om jag ens gör det?!

På återseende! (förhoppningsvis inom 2 två år)


Kommentarer
Postat av: Tofva. Alfies Mama

Visst är det fantastiskt hur mycket livet kan förändras på bara några få år! :) Helt galet.

SV: Tack så mycket! :D

2011-07-13 @ 21:52:43
URL: http://tofva.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åhhhh va kul att du är tillbaka och att ni mår bra!! Grattis till Evelyn också :) hoppas du fortsätter skriva. Kramar

2011-07-17 @ 21:52:26
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Mizca

Vad kul att du är tillbaka .. hoppas du skriver snart igen =)

2011-08-16 @ 19:00:31
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0